Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

vrijdag 2 juli 2010

Even een hele andere kaart

Voor de verandering een hele andere kaart. Ja, niet iedereen houd van kaarten met de Magnolia figuren of stempels die daar op lijken. Dus een hele andere kaart gemaakt. Eigenlijk wel moeilijk om van het ene type kaart over te stappen naar het andere. Ik vond het wel leuk om te maken maar ik ga er toch weer snel eentje maken met één van mijn favoriete stempels zoals Magnolia.
Groetjes,
Sylvia

A totally different card

For a change i made a whole different card. There are people who do not like the Magnolia figures or look a likes. It was fun to make this card but I will soon make a card with my favorite figures such as Magnolia.


Bye, bye,
Sylvia

What did I use for this card:
Pazzles machine, Big shot, Sizzix die Flower daisies 2, Paper MME Bloom&Grow, Glitter, Buttons, Bazzil Stitch Template and of course thread, foam.







2 opmerkingen:

  1. Hoi Sylvia,

    Inderdaad echt iets anders dan een Magnolia, maar ik vind hem super!
    Erg mooi geworden.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...