Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

donderdag 19 september 2013

Kaartje met Panpastels

Het was de bedoeling, jullie geloven het niet, om een kerstkaart te maken. Het idee had ik al zo'n beetje in mijn hoofd zitten, ik wilde in ieder geval met de Panpastels aan de gang en de stempels van Chocolate Baroque gebruiken. Ook wist ik de kleuren combinatie al. Eerst de achtergrond van de basiskaart gemaakt en toen het stempelrandje gezet met Versamark en daaroverheen de donkere Panpastel. Achteraf had ik het stempelrandje niet rondom moet doen want daardoor kwam ik in de knoop. Toen maar besloten om de prachtige paspop van IO te gebruiken, hiervoor heb ik ook de pannetje gebruikt alleen niet de vlinder. De achtergrond van de paspop is ook met pannetjes gekleurd behalve de Script is met inkt gestempeld.

De hoekjes heb ik met de meltingpot gemaakt. Ik had een tijd geleden zelf molds gemaakt, met Silli(oa te koop bij de leukste taartenwinkel is trouwens goedkoper als op de Sillisite). Heb Utee samen met distress embossingpoeder gesmolten en toen in de mold gegoten daarna heb ik ze metVersamark ingesmeerd en WOW glitterembossingpoeder er overheen gestrooid. Daarna met de heattool en dat moet je dus héél voorzichtig doen want anders is je hoekje zo weer weggesmolten, spreek uit ervaring LOL.
Dit was het eigenlijk wel voor dit kaartje. Ben wel tevreden met het resultaat maar aan de andere kant ook weer wennen.
Groetjes Sylvia
Stamps:
*Chocolate Baroque
Lace Fragments

*Impression Obsession
Daisy Dress Form, C-A-C Script
Ink:
*Versamark


*Hero Arts
Wet Cement

*Distress
Walnut Stain
Markers
Distress
Dusty Concord, Milled Lavender



Panpastel

580.1 Turq.ED, 580.3 Turq.S, 250.8 Turq.T
740.1 Burnt Sienna ED, 740.3 Burnt Sienna S, 470.8 Violet T
Embossingpowder
*WOW
Magical Mauve

Ranger
Utee

Tim Holtz
Distress Walnut Stain
Other Materials:
Wild Orchid Crafts
Flowers


Eigengemaakte mold, buttons
Tools:
Ranger
Distress  Tool, Blender, Meltingpot

9 opmerkingen:

  1. Beautiful and so elegant Sylvia! love all the lace design, and the pretty colors. Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je kaart ziet er prachtig uit. Mooie stempels en kleuren heb je gebruikt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Syl!
    Erg mooi hoor, prachtige kleuren en super stempels!
    Liefs,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sylvia,
    Die kerstkaart bewaar je dan maar voor de volgende keer, want dit is helemaal geweldig gedaan!! Prachtige stempels en kleuren en een heel neutraal kaartje, dus kun je er nog veel kanten mee uit wat versturen betreft! Alhoewel versturen zo langzamerhand ook niet leuk meer wordt, de postzegel prijzen blijven maar stijgen!!!
    fijne avond,
    en Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart met de Panpastels. Mooi van kleur ook en je hebt de hoekjes ook erg prachtig gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat ziet er dit mooi en stijlvol uit!
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey pretty lady!! I love your card and those buttons are perfect!!
    sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ergens maar goed dat je in de knoop kwam Sylvia, anders was deze prachtige kaart nooit in beeld gekomen. Schitterend geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart weer zeg, ik heb geen ervaring met de pan pastels maar ga eens kijken, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...