Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

vrijdag 21 maart 2014

JFJ 11: around a Sentiment/ rondom een tekst

Ik moest een kaartje maken voor iemand en dat heb ik gecombineerd met de challenge. De kleuren die ik gebruikt heb zijn dus de kleuren die zij mooi vind. Het is erg rose maar toch heeft het wel wat. Hoe ik de achtergrond gemaakt heb kun je op de foto's zien.
I had to make a card for someone and I combined it with our friendly challenge. The colors I have used are the colors she likes It is very pink but in combination with the silver it is OK. You can see on the pictures how I made the background.
CAC with Panpastel
Stencil with Panpastel
CAC with embossinpowder












Het frame rondom de tekst heb ik gesneden uit heel dik cardboard en bewerkt met gesso, kant, glass bead gell, paint en Inka Gold. Daarop een vlinder geplakt en een torso.  Ik heb van Prima torso's gekocht en van één van de torso's een mold gemaakt, ik heb fimoklei gebruikt voor de torso, meestal gebruik ik lichtgewicht klei. Ik doe dit altijd met de Prima embellishments(dan kan ik ze vaker gebruiken).
I cut a frame from very thick cardboard and used gesso, lace, glassbeadgell. paint and Inka Gold to pimp it. On the frame I added a butterfly and a torso. I bought a package of torsos(embellishments) from Prima and made a mold of one of them, I used fimoc clay to make the torso(normally I use lightweight clay). I alway do that with the Prima embellishments(than I can use them more often).
Aangezien ik al de hele dag achter de computer heb gezeten laat ik het hierbij. Moet nog even kijken voor een duidelijk tutorial om een pinterest  knop te laten verschijnen als je over een afbeelding gaat. Ik dacht dat ik er één had gevonden maar vond hem toch iets te ingewikkeld. Heb nl geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen met mijn blog. 
Because I spend almost the whole day behind the computer I will finish my post for now. I 
have to search for a easy tutorial how to add a Pin It button for my images. I thought I had one but it was to complicated for me LOL. It is not mine intention to start all over again with my blog LOL.


YVONNE
                                                        ANNEMIEKE (is later met plaatsen/is delayed)
post signature

10 opmerkingen:

  1. Allereerst complimenten voor je prachtige blog, ziet er zeer mooi uit Sylvia. En je kaart heb ik ook met heel veel bewondering naar gekeken! Prachtig zoals je de hele opbouw weer hebt gedaan! Op dik chipboard stempelen...wat een mooi effect en je torso is een bjoetie!!
    Super gaaf gedaan!!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo dan!!!
    Ja wat zal ik zeggen FANTASTISCH
    Ten eerste die tekst vind ik super en je torso is helemaal geweldig dus toch gebruikt.
    Mooie kleuren hoor
    Kortom het is een prachtig geheel geworden!
    XOXO Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig resultaat Sylvia! Zulke mooie kleuren en leuk die glanzende torso erbij.
    Goed weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. .....enne je blog is super en komt goed over!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je kaart prachtig geworden, heel erg chique.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Sylvia, I saw your card on FB, and had to come her to see more. I love the new look on your blog. very friendly. your card is awesome. wonderful use of the text, gorgeous colors and stunning details. Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi opgebouwd met verschillende lagen! Een super uitstraling heb je gerealiseerd!!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Syl, wat een leuke kaart geworden zeg! Ik vind het rose toch ook wel erg leuk hoor. en de de embellishments zijn erg mooi.

    Groetjes,
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart weer super Syl, heel mooie details ook liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Really pretty! It seems like you like Impression Obsession too. They have a challenge on there blog twice a month. You have to use all Impression Obsession products to play. Beautiful card. I have these flourishes too. Love this quote. Thanks for sharing.

    Katie B.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...