Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

maandag 26 januari 2015

Nogmaals 3 kaarten met magenta stempels

Dit is het vervolg op mijn vorig bericht. De kaarten die ik nu laat zien en mijn kaart in mijn vorig bericht zijn allemaal ontstaan nav de tag. Ik had de tag gemaakt en daarbij wilde ik een achtergrond maken. Het wilde niet echt lukken daarmee en eindigde met 4 achtergronden welke ik allemaal niet bij de tag vond passen. Van de bovenste foto(hieronder) de rechter twee met die twee daaronder.
Lekker ingewikkeld niet?? Wilde eigenlijk de tag maar bewaren voor later. Maar toen toch nog maar voor een laatste x een poging gedaan, en die was eindelijk naar tevredenheid. Diegene die links op de foto hieronder is afgebeeld.




















Het wordt allemaal wel duidelijk bij de volgende foto's LOL. Verder had ik nog wel uit willen leggen hoe ik het allemaal gedaan heb en wat voor welke kaart ik heb gebruikt maar dat weet ik zelf niet meer en dan wordt het bericht wel erg lang.


Heb wel een materialenlijst wat ik allemaal gebruikt heb, misschien dat ik wat vergeten ben maar het het ging allemaal zo chaotisch op een gegeven moment. Op 2 stempeltjes na zijn alle stempels van Magenta alleen de vogels en de achtergondtekst(groen) van de tag niet. Helaas zie je niet het effect van perfect pearl mist op de foto's, misschien een beetje. In ieder geval bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.
post signature

4 opmerkingen:

  1. Geweldig! Hoe mooi weer gemaakt Sylvia. De kleuren zijn prachtig!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn fantastisch mooi/prachtig! Zoals ik al eerder zei ben erg gek op die tinten. Waar één tag toe kan leiden!! Dat is juist zo leuk van onze "hobby" haha XOXO Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. All are beautiful! Hope you play along the Feb. challenge. I left a response to your comment on the Magenta blog with a few ideas.;) Love seeing your creations!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Sylvia voor je leuke reacties! Ik dacht...eens kijken of jij alweer wat hebt neergezet..Blijkt dat ik van alles gemist heb van je werk! Je blog kwam ook niet meer voor in mijn bloglijst...raar...(heb je er weer snel bijgezet hoor!)
    Maar hier ben ik dan en ik heb zitten genieten van je leuk opgebouwde kaarten!
    Fijne dag verder, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...