Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

vrijdag 27 november 2015

Kerstengel

Hier dan mijn volgende kerstkaart.
Geen stap voor stap foto's, helemaal vergeten. Was zo in de weer dat ik te laat was met de foto's. Zal eens kijken of ik het een beetje kan uitleggen.
Heb eerst de Snowflake Flourish met versamark gestempeld op de onderkant en bovenkant van het stuk papier daarna met clear embossingpoeder geëmbost. Daarna de achtergrond bewerkt met de distressinkt. Daaroverheen gestempeld met de CAC ook met distressinkt.
Toen kwam het geknoei met de rand. Stampendous samen met TH distress glitter Clear Rock Candy vermengd en daar de hele rand mee bewerkt.
Dat was de achtergrond.

De kleuren distresspaint op mijn craftsheet gedaan en een beetje water eroverheen gesprayd daarna een stukje papier erdoorheen gehaald net zolang(ook alweer niet te lang) tot ik  de kleur had die ik wilde. Goed later drogen en daaruit de vleugels gestanst.
Het meisje heb ik ingekleurd met de memento inkten en alleen het gezichtje met tattered rose.
Het hart geëmbost met WOW puff en Ranger Frosted Crystal. Het haar met glossy accents en daaroverheen flink wat Clear Rock Candy glitter gestrooid, afgeklopt en goed laten drogen.
Daarna de engel, dat was ze inmiddels geworden door de vleugels, ingesmeerd met Stickles Clear Rock Candy behalve het gezicht dan.
Alles weer goed laten drogen en op de achtergrond geplakt.
Ik heb voor de Clear Rock Candy gekozen omdat dit een subtiele glinstering geeft. In de meeste glitters zie je toch altijd vele kleurtjes en dat vond ik bij deze kaart een beetje te worden dus dit was een mooie oplossing.
Bij mijn volgende kaart heb ik weer wat meer foto's van wat ik gedaan heb.
post signature
Stempels komen allemaal bij de Posthumus winkel in Amsterdam vandaan.

2 opmerkingen:

  1. Hello dear Sylvia! your card is very pretty, I love the border very much, looks like it has been embossed, and it gives lovely dimension. little angel is adorable. Sending love. Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer Art Sylvia, wat een mooie materialen...geeft een prachtig effect!
    Weer een schitterend kerst kaartje erbij!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...