Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

woensdag 30 december 2015

Mijn laatste kerstkaart die ik gemaakt heb.

Hier dan mij laatste kerstkaart die ik had gemaakt voor het jaar 2015 . 
Ik heb héél veel foto's gemaakt van hoe deze tot stand is gekomen. Dus begin meteen maar.
Heb de CAC text met versamark gestempeld en toen met de Panpastel Tint met behulp van de sponge zachtjes eroverheen gegaan, daardoor kleurt de tekst op. Het geheel gefixeerd.
De LaBlache stempel afgedrukt met de Memento Toffee Crunch
Een masker geknipt van de stempel en over de afbeelding geplakt met responsible tape nadat de memento goed droog was. De luxe droogt wat langzamer dan de normale memento's.
Toen de Damask CAC gestempeld in de rechterbovenhoek en linkeronderhoek met Versamark en toen met de andere kleur panpastel eroverheen gegaan. Daarna pas het masker er weer van afgehaald en de boel weer goed gefixeerd.
Toen weer een masker gemaakt. Heb een nieuwe gemaakt omdat ik de eerste een beetje te krap had uitgeknipt. Bij het haar heb ik een stukje masker weggeknipt. 

Met behulp van de Stamp-A-Ma-Jig de Ornament gestempeld met Versamark.
Embossingpoeder erover en geëmbost met de heatgun. Op de foto heb ik hem nog niet met de heatgun bewerkt.
Met de andere kleur memento de Pine Tree gestempeld en dit weer goed laten drogen.
Toen met Biscotti bemist en dit ook weer goed laten drogen.
Toen een strik gemaakt, blaadjes uitgestanst en opgeschuurd en de randjes gedistressed met de distressinkt, pareltjes met versamark beïnkt en door de embossinpoeder gehaald en de heatgun erover(dit een paar keer herhaalt). Toen alles geplakt met de glue gun.

Nou, dit was dan de laatste voor dit jaar. Heb er in ieder geval wat meer geplaatst dan vorig jaar haha.
Wens iedereen de allerbeste wensen voor 2016.
post signature

1 opmerking:

  1. Ongelooflijk mooi Sylvia, prachtig in deze kleuren en weer zo'n
    duidelijke uitleg! Nogmaals Happy NewYear!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...