Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

maandag 28 december 2015

nog 2 kerstkaarten


Hier dan mijn volgende kaartje. Het zogenoemde tri-shutter kaart. Had dit model al vaker gezien en dacht daar kan ik vast wel wat leuks mee doen. Achteraf viel het niet echt mee om wat voor die kleine vakjes te verzinnen maar het is aardig gelukt. Bijna alles wat ik voor dit kaartje gebruikt is is van Tim Holtz.











De achtergrond van de linkerboven foto heb ik gemaakt met de volgende Spray Stains, even afgekort: BP, PS, SS, FJ en IS. Aan de rechter heb ik PP eraan toegevoegd. Deze heb ik daarna op maat gesneden en  gedistressed met de distress inkt dmv een blendingtool. Daarna ook nog, na alles gestempeld te hebben een distress tool er langs gehaald.
 De snowflakes met Hero Arts Unicorn gestempeld en voor de sneeuw heb ik picket fence gebruikt en aangebracht met de Splatter Brush, was een aardig knoeiwerkje. De sneeuwpop geëmbost met poeder


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

NOG MAAR EEN KAARTJE

Weer een hele andere als mijn vorige kaartjes. Wat stakker maar was er helemaal blij mee. Ik heb hem wel 4x overnieuw moeten maken haha. Ja op wit stempelen valt niet mee. Er hoeft maar een kleine beetje inkt mee gestempeld worden waar het niet hoort en dan kan je opnieuw beginnen.

 De snowflakes van Tim Holtz gestempeld met verschillende merken/kleuren inkt. De kleinste met versamark en geëmbost met de WOW embossingpoeder. Geeft een hele subtiele glinstering. Als je op de foto klikt zie je een beetje het effect.
 Een strook wit papier bestempeld met de Ledgerscript en daar de snowflake uitgestanst en in elkaar geplakt (dit heb ik eerder gedaan). De snowflake ook bewerkt met de embossing poeder en daar de Versamark embossingpen voor gebruikt.
Toen de kaart gemat(of hoe dat ook heet)maar nog niet gelijmd en een cirkel erin gestanst, dit was nog even tricky maar het ging allemaal goed. De snowflake aan een een stukje mettalic garen geknoopt en tussen de 2 laagjes in geplakt.
Morgen hoop ik mijn laatste 2 kerstkaartjes te plaatsen in ieder geval 1.
Bedankt weer voor het kijken.
post signature

1 opmerking:

  1. Hoi Sylvia,
    Je kan er wat van met al die inkt technieken! Maar ook je thri-shutter kaart is
    mooi gedaan! Altijd weer leuk om te zien hoe je dat allemaal tot stand breng! Ikzou helemaal onder de inkt zitten, haha Ik wens jullie natuurlijk ook een hele goede jaarwisseling en weer een goed en mooi creatief Nieuwjaar! tot volgend jaar hè!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...