Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

maandag 7 december 2015

Poinsettia met brusho- achtergrond met panpastels

 Weer een kaartje met een poinsettia. Op de één of andere manier blijven deze planten/bloemen mij aantrekken met de Kerst. Voor de ponsettia heb ik 2 stukjes papier gekleurd met de kleuren brusho die in mijn materialenlijstje staan. Heb geloof ik bijna alle kleuren rood gebruikt of dat achteraf nodig was weet ik niet maar dat maakt verder niet uit. Ik was tevreden met het eindresultaat alleen mijn handen daar was ik toch wel bang voor, of ik die nog wel schoon zou krijgen maar Vanish is niet alleen goed voor de kleding maar je handen worden ook weer stralend schoon.
Het papier heeeeel goed laten drogen, daarna met een anti static pad eroverheen(dit zorgt er voor dat je embossingpoeder niet gaat zitten op de plekken waar je het niet wilt), toen de poinsettia gestempeld met versamark en geëmbost met brass sparkle . Dit 2x gedaan. Daarna 1x in zijn geheel uitgeknipt en 1x een gedeelte, het 3d effect.  Nu de achtergrond.
 Met versamark de 1ste cac gestempeld, uit mijn materialenlijst, met versamark daarna met een panpasteltool de 1ste kleur panpastel aangebracht. Daarna gefixeerd.
 Daarna gedeeltes van de 2e cac gestempeld met versamark en de 2e kleur panpastel aangebracht. Toen weer gefixeerd.
De gestempelde gedeeltes van de 2e cac bedekt dmv van stukjes papier gescheurd in de vorm van het gestempelde, heerlijk zo ingewikkeld haha, en toen de 3e cac gestempeld met versamark en deze geëmbost met Long Island...bijna exaxt de kleur van de donkere panpastel

teal embossinpoeder
Dit zijn dus cac stempels
Met Versamark langs de randjes van de achtergrond gegaan en geëmbost met Gold.
Nog even een foto van dichtbij waarop toch een beetje de glinstering te zien is van het embossinpoeder.
 Dit was het dan weer. Bedankt voor het bezoekje en eventuele reactie.
post signature

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...