Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

maandag 4 juli 2016

ATC Inkadinkadutchies Juni 2016

Eindelijk dan weer een berichtje. 
Moet nog erg wennen op ATC's te maken. Zijn zulke kleine kaartjes en de stempels zijn vaak zo groot.
Maar het is weer gelukt voor de maand Juni. De opdracht was om een stencil/mask te gebruiken. Weer veel foto's om te laten zien zodat jullie kunnen zien hoe deze kaartjes tot stand zijn gekomen.



Eerst de kaartjes geblend met 3 kleuren distressinkt. Daarna een mini stencil van Tim erop gelegd en met een mister water erop gesprayd. Stencil eraf, heel even gewacht en toen met een keukenrol het water eraf gedept. Dit trekt de inkt dus weer uit/van het papier.

Daarna met een stencil van Le Style Magenta de vlinders met distressinkt er op gemaakt. Dit met behulp van een blendingtool.



Met een andere stencil van Le Style Magenta de bloemen erop gemaakt met behulp van een stukje spons. Dit is met Amsterdam verf gedaan. Heb eerst de gehele bloem met wit en daarna de gekleurd met gele en groene amsterdam verf.

De witte randjes heb ik daarna weggewerkt met inktense potloden. 

Het stencil weer teruggelegd en met Versafine inkt Toffe een tekststempel van Tim Holtz op de bloemen aangebracht. Geeft toch weer wat meer body aan de bloemen(weet het even niet anders te zeggen haha)

Als laatste een vlinderstempel van Lost Cost met versamark beïnkt daarna met de blauwe distress inkt beïnkt en gestempeld en toen geëmbost met clear embossingpoeder. Ingekleurd met distress inkt en uitgeknipt en opgeplakt. Ook de tekststempel is van Lost Cost en heb daar Archivalinkt voor gebruikt.

Dit was het dan weer voor de Inkadinkadutchies ATC challenge.
post signature

3 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt, Sylvia.
    Ik hou er altijd erg van om te zien op een blog, hoe werk tot stand is gekomen.
    Daar steek je altijd weer wat van op, vind ik.
    Het formaat van zo'n ATC's lijkt mij ook lastig en ik heb me er dan ook nog nooit aan gewaagd!
    Zie de laatste tijd dit wel vaak voorbijkomen, dus moet ik het misschien toch maar eens proberen.
    Nog een vraagje:"Waarom maak je er meerdere?"
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You made great progress.This is really pretty and good idea on site !

    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...