Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

donderdag 1 december 2016

ATC voor de Inkadinkadutchies November


De opdracht was Mystery, vond het best wel lastig en heb mij daarom op het laatste moment aangemeld om mee te doen. Dit keer wel weer wat meerdere foto's. Helaas niet vanaf het begin maar zal in het kort even proberen uit te leggen.
Heb de achtergrond bewerkt met Panpastels, een rond maskertje geknipt voor de maan. Dit gefixeerd. Daarna op mijn gevoel de ogen gestempeld met Versafine, moesten in de bomen komen. Toen de bomenachtergrond van Lost Coast gestempeld met Versamark met behulp van een stempellineaal en met clear embossingpoeder geëmbost. Je hebt nu een resist laagje. Zie foto onder.

Toen met 3 kleuren distressinkt de achtergrond verder bewerkt en je zit de bomen nu oplichten, wat natuurlijk de bedoeling was.
Daarna heb ik het embossings gedeelte weer verwijderd met behulp van een stijkijzer. Vind het niet altijd mooi als alles zo glimt en vooral zo een groot oppervlak. Je legt dus een dun velletje kopieer papier op je werkstukje, daarna met een heet stijkijzer(heb zelf een reisstrijkijzertje) eroverheen(geen stoom) en blijft net zolang strijken totdat de afdruk in je papier staat(zie foto's hieronder). Gaat dat niet in 1x pak je weer een nieuw stukje papier en gaat net zolang door tot dat je al het geëmboste verwijderd heb.


 Daarna de hertjes gestempeld en de onderkant nog een beetje donkerder gemaakt met een grijze panpastel. De materialen staan weer hieronder op de foto. Dit keer 1 stempel van Lost Coast . Mijn andere atc's staan nog niet op mijn blog die ik voor deze facebookgroep heb gemaakt maar dat kom nog wel.



post signature

3 opmerkingen:

  1. Mooi Sylvia!! Ik wil wel ruilen hoor:):)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend mooi gemaakt, Sylvia.
    Ook heel bijzonder om te lezen, hoe je het hebt gedaan, anders was ik nooit op het idee gekomen dat je wel eens Pan Pastels zou kunnen hebben gebruikt!
    Het eindresultaat is werkelijk schitterend.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. thank you for this your broadcast provided bright clear concept..




    หนังไทยใหม่

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...